dilluns, 24 de novembre del 2014

Les tauletes digitals a les aules

El primer dia de la setmana de pràctiques reflexives, a l’aula, vàrem realitzar una activitats amb tauletes. Ens vam separar en grups de quatre persones per fer-la. Llavors, a cada grup se li va donar un Ipad perquè treballés amb ell i ens assignaren algunes aplicacions per treballar-les. D’aquestes vam haver d’escollir-ne dues i pensar la utilitat que li donaríem a l’aula i quines assignatures podríem dur a terme amb elles.
El meu grup va escollir una que tractava de dirigir un negoci, concretament una pizzeria.





Com que el nombre d’activitats que es poden fer són quatre, farem grups també de quatre, per tal de que cada nen tingui una tasca a fer en tot moment. Els treballs a fer són els següents:


  • El que compra els ingredients.
  • El que elabora les pizzes.
  • El que les ven.
  • El que les cobra.


Gracies a aquest joc treballen les matemàtiques, ja que a l’hora de cobrar i fer els encàrrecs, hauran de sumar, restar, multiplicar i dividir. Com és una activitat que es fa per grups, cada membre realitzarà en tot moment alguna de les tasques que he comentat anteriorment. La manera d’organitzar-se la decidirien ells i la feina seria rotativa; tots els nens haurien de fer almenys un cop cada treball.







Altres companys de la meva classe van utilitzar diferents aplicacions de la meva, com ara del cos humà i la circulació i una de geografia.



 



Després d’organitzar nosaltres com plantejaríem l’activitat a l’aula, vam haver d’exposar-la davant de tota la classe exposar.

La veritat és que hem va semblar una classe diferent, que no havia fet mai. Va ser molt dinàmica on tothom va poder participar i pràctica també, ja que vam poder treballar la nostra expressió oral.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada